Kanada Atıştırmalıkları..Canadian Snacks..

Herkese selammmm :)))..Eğer beni Instagram dan takip ediyorsanız hikaye bölümünde bugün Kanada atıştırmalıklarını paylaştım.Bazı arkadaşlarım bana birazcık kızdı:) çünkü onlarda özlemiş bu tadı harika olan atıştırmalıkları."Canada Dry" ile başlayalım tadı Sprite gibi fakat daha lezzetli Kanada'da tercih ettiğimiz içeceklerden biriydi.Sanırım internetten satın alabilirsin."Snapple" işte bu benim en favori soğuk çayım inanılmaz lezzetli ve Türkiye'ye yakında gelmeye başlayacakmış,içtiğiniz soğuk çaylardan çok farklı emin olun.Benim tercihim şeftali olan.Diğeri ise "Philadelphia"krem peynir yoğun kıvamı ve diğer krem peynirlerden farkı bence daha doğal..Henüz Türkiye'ye geldi mi bilmiyorum ama sanırım hayır.Bi sonra ki ay Kanada Vizesine başvuruyorum orda ki çekimlerim bitince kanalımda göreceksiniz destekleriniz benim için önemli lütfen takipte kalın ve yakında harika videolarla görüşmek üzere :)))








Instagram:edaaras/EDA ARAS


Yorumlar

Popüler Yayınlar